
Dane firmy
Zakład Zaopatrzenia Technicznego TRAK Jan Maksymiak
Rzepińska 12, 66-400 Gorzów Wlkp.
NIP: 599-010-33-67, REGON: 210514618
Kontakt:
czynne: pon.-pt. w godz. 8:00 do 16:00
tel.: +48 95 723 96 94
tel.: +48 95 723 96 95
fax: +48 95 723 96 93
tel. kom.: +48 606 103 077
tel. kom.: +48 600 202 805
e-mail: trakgorzow@interia.pl
Internet:
firma: http://www.zzt-trak.com.pl
e-sklep: http://www.trak24.com.pl
Ceny i faktury:
- wszystkie ceny oferowanych towarów są cenami brutto i zawierają podatek VAT 23 %,
- do każdego zakupionego towaru wystawiamy fakturę VAT, niezależnie od tego czy zakupu dokonuje przedsiębiorca, czy konsument (osoba prywatna),
- koszt przesyłki jest również ujęty na fakturze lub na życzenie klienta zawarty jest w cenie towaru,
- fakturę zawsze dołączamy do listu przewozowego lub na życzenie klienta wysyłamy drogą elektroniczną.
Formy płatności:
- przelew tradycyjny – przedpłata na podstawie faktury pro forma,
- przelew natychmiastowy – przedpłata na podstawie faktury pro forma za pośrednictwem płatność Shoper. Podmiotem świadczącym usługę jest Blue Media S.A.,
- wysyłka za pobraniem,
- gotówka – w przypadku odbioru osobistego.
Dane do przelewu:
Zakład Zaopatrzenia Technicznego TRAK Jan Maksymiak
Rzepińska 12, 66-400 Gorzów Wlkp.
NIP: PL5990103367, REGON: 21051461
Nr konta:
- przelewy krajowe: BZWBK: 20150014161214100381670000,
- przelewy międzynarodowe: IBAN: PL20150014161214100381670000, BIC / SWIFT: WBKPPLPP.
Dostawa:
- przesyłki krajowe wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich UPS, DHL i Poczty Polskiej,
- przesyłki międzynarodowe wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD przy współpracy z lokalnym partnerem w danym kraju,
- zamówienia z wysyłką na terenie kraju, które zostały opłacone lub z opcją za pobraniem realizowane są od ręki, natomiast z wyborem przelewu tradycyjnego wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty,
- przesyłki międzynarodowe realizujemy wyłącznie po dokonaniu przedpłaty,
- cennik oraz czas dostawy zamieszczony jest tutaj
Reklamacje
- wszystkie oferowane przez nas towary są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych,
- w przypadku ujawnienia wad fabrycznych wszelkie reklamacje przyjmowane są w formie elektronicznej lub pisemnej na adres podany w danych kontaktowych,
- podstawą rozpatrzenia reklamacji jest przedstawienie dowodu zakupu, najlepiej skanu otrzymanej faktury wraz z opisem okoliczności uzasadniających reklamację,
- czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni,
- po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku reklamacyjnego Kupujący otrzymuje towar wolny od wad lub zwrot należności,
- warunkiem realizacji reklamacji jest odesłanie do nas wadliwego towaru, a w przypadku zwrotu należności dodatkowo odesłanie podpisanej faktury korygującej,
- koszt przesyłki pokrywa Sprzedający.
Prawo odstąpienia od umowy
- każdemu Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru. Konsumentem jest osoba dokonująca zakupu na własny użytek potwierdzony otrzymaną fakturą imienną,
- w przypadku woli odstąpienia od umowy prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub listowny na dane podane w danych kontaktowych,
- podobnie jak w przypadku składania reklamacji, podstawą wszczęcia procedury odstąpienia od umowy jest przedstawienie dowodu zakupu wraz z oświadczeniem woli o odstąpieniu od umowy,
- Kupujący zobowiązany jest do zwrotu, na adres podany w danych kontaktowych, zakupionego towaru w ciągu 14 dni od dnia poinformowania Sprzedającego o woli odstąpienia od umowy,
- Kupujący otrzymuje zwrot kosztów zakupu towaru. Ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu towaru,
- warunkiem realizacji prawa odstąpienia od umowy jest, podobnie jak w przypadku procedury reklamacyjnej, odesłanie podpisanej faktury korygującej,
- jeżeli zakup dokonywany był w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą i Kupujący wyraża chęć wymiany lub zwrotu towaru to również prosimy o kontakt. Wspólnie postaramy się rozwiązać Państwa problem związany z nietrafionym zakupem.