Regulamin

Dane firmy

Zakład Zaopatrzenia Technicznego TRAK Jan Maksymiak
ul. Rzepińska 12, 66-400 Gorzów Wlkp.
NIP: 599-010-33-67
tel.: 95 723 96 94 do 95, fax: 95 723 96 93
tel. kom.: 606 103 077, 600 202 805
e-mail: trakgorzow@interia.pl
strona firmy: http://www.zzt-trak.com.pl
strona e-sklepu: http://www.trak24.com.pl
czynne: pon.-pt. w godz. 8:00 do 16:00
nr konta: 20 1500 1416 1214 1003 8167 0000
BIC/SWIFT: WBKPPLPP
IBAN: PL 20 1500 1416 1214 1003 8167 0000

O firmie

Firma funkcjonuje nieprzerwanie od 1991 roku. Od początku działalności zajmujemy się sprzedażą narzędzi do obróbki drewna. Specjalizujemy się w sprzedaży pił tarczowych, trakowych i taśmowych, noży do strugarek oraz tarcz szlifierskich. Drugą grupę asortymentową stanowią materiały do pakietyzacji towarów; w tym taśmy i urządzenia spinające oraz folie stretch. Naszymi odbiorcami są głównie zakłady zajmujące się przerobem drewna jak również inne podmioty produkcyjne, w których stosowane są systemy pakowania.

Ceny i faktury

Wszystkie ceny oferowanych towarów są cenami brutto i zawierają podatek VAT 23 %. Do każdego zakupionego towaru wystawiamy fakturę VAT. Przy sprzedaży wysyłkowej koszt transportu ujęty jest również na fakturze. Fakturę zawsze dołączamy do listu przewozowego lub na życzenie klienta wysyłamy osobno.

Płatność

Oferowane formy płatności to: wpłata na konto poprzez przelew tradycyjny lub natychmiastowy za pośrednictwem płatność Shoper. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. Wysyłamy również za pobraniem. Podczas składania zamówienia prosimy o wypełnienie formularza ze szczególnym uwzględnieniem danych do faktury i wysyłki oraz podanie nr tel. dla kuriera.

Dostawa

Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy UPS (paczki) oraz Poczty Polskiej (palety). Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od wybranej formy płatności. W przypadku wyboru przelewu natychmiastowego lub za pobraniem towar wysyłany jest "od ręki" i dostarczany w przeciągu 24h – paczki lub 48h – palety. Natomiast przy wyborze przelewu tradycyjnego wysyłka następuje po zaksięgowaniu wpłaty. Jeżeli dokonałeś przelewu tradycyjnego, a zależy Tobie na czasie, to prześlij nam dowód zapłaty. Zapraszamy również do odbioru osobistego w siedzibie firmy.

Koszt wysyłki

Uzależniony jest od wybranej formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia. Koszt wysyłki przy przedpłacie dla standardowej paczki kurierskiej o łącznej wadze towarów do 30 kg wynosi 16,00 zł netto, a dla paczki do 50 kg – 30,70 zł netto. Wyjątek stanowią towary gabarytowe, które pomimo względnie niewielkiej wagi, przekraczają normatywne wymiary standardowej paczki kurierskiej i koszt ich wysyłki odpowiada wysyłce towaru o wadze do 50 kg. Pamiętaj jednak, że w większości przypadków możesz wykorzystać „wolną przestrzeń” paczki i uzupełnić ją o dodatkowe towary, które wyślemy jedna duża paczką. Koszt pobrania dla każdej z paczek, zarówno standardowej jak i gabarytowej wynosi 6,00 zł netto. Koszt wysyłki towaru na palecie jest stały i wynosi 140,00 zł netto. Ograniczeniem jest jej waga i wysokość, która wynosi odpowiednio 1000 kg oraz 180 cm (mierzone razem z paletą). Ładunek wysyłamy na standardowych paletach EURO (120x80 cm) jak i paletach „przemysłowych” (120x100 cm). W przypadku wysyłki za pobraniem doliczamy 20,00 zł netto.

Reklamacje

Wszystkie oferowane przez nas towary są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Niemniej jednak w przypadku ujawnienia wad fabrycznych wszelkie reklamacje przyjmowane są w formie elektronicznej lub pisemnej na adres podany w danych kontaktowych. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest przedstawienie dowodu zakupu, najlepiej skanu otrzymanej faktury wraz z opisem okoliczności uzasadniających reklamację. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku otrzymujesz towar wolny od wad lub zwrot należności. Warunkiem realizacji reklamacji jest odesłanie do nas towaru wadliwego, a w przypadku zwrotu należności - dodatkowo odesłanie do nas podpisanej faktury korygującej. Koszt przesyłki leży po naszej stronie.

Prawo odstąpienia od umowy

Jeżeli jesteś KONSUMENTEM, tzn. kupujesz towar na własny użytek (na fakturę imienną), to masz 14 dni od dnia otrzymania towaru na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny. W takim przypadku skontaktuj się z nami poprzez podany powyżej adres e-mail lub listownie. Podobnie jak w przypadku składania reklamacji, podstawą wszczęcia procedury odstąpienia od umowy jest przedstawienie dowodu zakupu wraz z oświadczeniem woli o odstąpieniu od umowy. W takim przypadku otrzymasz zwrot kosztów zakupu towaru. Ponosisz jedynie koszt wysyłki towaru. Jeżeli natomiast jesteś PRZEDSIĘBIORCĄ, tzn. kupujesz towar w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą i nie "trafiłeś" z zakupem, to również skontaktuj się z nami. Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje.

 

ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl